Je besteed je tijd liever aan andere dingen. Dat begrijpen wij als geen ander. Maar sinds 1 juli 2017 ben je als werkgever wél verplicht om een contract met een arbodienst af te sluiten. Deze aansluiting regel je bij ons heel snel en eenvoudig online. Zo kunnen we samen met jou het verzuim van jouw medewerker vanaf de eerste ziektedag in de gaten houden. Wij zijn dan in staat om pro-actief in te spelen op jouw situaties en je zodoende een passend advies te kunnen geven. Vervolgens kunnen we samen bepalen of we een aanvullende dienst, expertise of actie in gang zetten.
De voordelen van de Verzuimmakelaar voor jou als werkgever:
Stap 1
Jouw arbo-aansluiting vandaag nog geregeld? Dat kan! Wanneer je het formulier invult, is het meeste werk eigenlijk al gedaan. Heb je elders al een arbo-aansluiting? Vertel het ons! Wij zeggen het abonnement, indien mogelijk, op voor je.
Stap 2
Wij gaan meteen aan de slag voor je! Al binnen één werkdag ontvang je van ons het basiscontract voor de online arbo-aansluiting in jouw mailbox.
Stap 3
Wanneer wij deze getekend retour hebben ontvangen, sturen wij je binnen drie werkdagen jouw inloggegevens toe. Middels een tweetraps-inlogsysteem krijg je toegang tot ons systeem. Hier kun je eenvoudig de persoonlijke gegevens van jouw medewerkers uploaden. En daarmee is onze samenwerking een feit.
Geen aansluiting op ons verzuimsysteem? Geen probleem! De dienst die je nodig hebt, kun je uiteraard ook ‘on demand’ via ons regelen. Stuur ons een mail, dan ontvang je informatie over onze losse strippenkaart.
Heb je vragen of wil je vrijblijvend meer informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op. Je kunt ons op meerdere manieren bereiken.